Wednesday, May 6, 2009

balik lg?

5 mei 2009. isnin.
KMN-KL
0100


sapa hentian putra lg 5 mnt nk pukul 5 pg.
n.
tq to my touch n go!
kaulah penyelamat aku naik tren.
mcm bese kalu awal pg kat komuter putra mmg org sll ramai.
lg la pg tu, drp 3 mesin yg ade, 1 jer yg berfungsi.
huh.
pnjg giler org beratur..
dgn bangga nye aku pegi ke dpn skali.
tik tik.
aku lps.
selamat.
Alhamdulillah..
tren pertama jam 5.30 pg.
ngantuk giler rs. pdhal aku tdo sakan dh dlm bus.
aku ni kan..
nk tdo kne proper.
mn lyn tdo dlm bus ke, kete ker..
tingt aku 1 kisah.
kisah aku dan kereta.
ari tu kitorg g Lumut, kenduri kawen classmate aku.
seawal pg grk dr upm.
smpi Lumut da masuk t/h.
yg pasti aku xtdo lgsg dlm kete, even aku cume co-pilot.
n yg pasti.
aku sgt pasti.
mulut aku xberenti berckp sepnjg perjlnan.
bile balik sml KL mlm tu.
dlm perjlnan, aku masih lg xtdo.
tp aku ngantuk.
aku mmg xleh nk tdo.
sudahnye aku kene marah.
kene paksa tdo!
haha..
dgn terpaksanye, kau pon tdo la skjp..
alkisah..
nk tdo pon smpi kne paksa.
hehe..
sapa upm pukul 6 suku pg.
amek teksi dr komuter serdang.
teksi kupon da tutup.
hangin aku!
kne ketuk r sploh hinggit.
kalu kupon 5 hinggit jer..
nk tgu bus komuter free?
xpe la.. kul 8 br ade bus.
sanggup aku kuar lbh sket asal xkene melanguk kat bus stop 2 jam.
smpt aku subuh kat bilik.

aku kembali semula.


1 comment:

Saiful Ramadzan Hairani said...

hey blogger welcome to my blog.... -saiful kacak :P