Wednesday, May 20, 2009

sengal

ptg semlm ikot cik puan g pavilion. cik puan da busan pki bj kurung g keje. die nk cr long skirt. tp xde yg berkenan kat c2. menapak la sket g lot 10.. oo.. ade isetan kat c2.. da masuk c2, baru la jmpe..

im pon ade jgk semlm. lps mkn balik umah selayang. aku lepak sane semlm.

mcm bese blk upm ikot cik puan g keje. kul 6.30 grk dr selayang. traffic slow kat jln kuching. kitorg terlmbt 15 mnt je ari ni. isnin ari tu trn 6 suku, xde r slow mn.

kul 7 smpi upm. aku dgn berbaju tdo lg n of course xmandi lg, menapak naik bukit, naik tangga ke p6. tp ari ni ok sket kot. xmcm isnin lps. hehe.. aku malu sndri ble teringt. dgn bj tdo, short, xmandi lg.. lalu dpn abg guard tunduk jer menonong. skali abg guard tu bg salam. perghhh... malu yg amat aku rs. haha.. may be sbb aku xprnh pakai g2 kuar umah kot..

smbg perjuangan kat blk. haha.. slamat bekeje ye cik puan.

n now br bangkit dr perjuangan. then continue dgn tesis.

penat la aku ngadap tesis ni. sbr.. kuatkan semangat!

k.

daa..

n sengal?

em.. kaki kanan aku sengal dr pergelangan kaki smpi ke pangkal paha. jln pon mcm oku jer. krg exercise kot.

k.



No comments: