Thursday, May 28, 2009

malang + gumbira = senyum je la..

melangkah keluar dr 108 jam 11a.m. senyum. byk mende dlm kepala. tersusun perkara yg kne setel ari ni. xleh x. ari ni kne setel jgk. terserempak dgn kak dewi. jiran kat dpn. time cuti gini mmg ssh nk jmpe. dia dtg amik brg..

xde bus! hampeh tol. da la panas terik td. lm jgk la kne melanguk kat bustop tu. ble da ade bus pon bknny ejln trus. smbg melanguk dlm bus lak. hehe.. trn kat dpn fep, menapak ke bgnan admin. kne cucuk dulu.. kalu x t nk byr pakai ape? bak kate ayu, pakai bulu. haha.. ayu.. dia bahagia skg disamping suami n anak kat glasgow. sll ajak aku g sane. sbr ek ayu. aku setel hal kat sini dulu. da abes sume ni t aku fly ke tmpt ko. tgu tau! eh. td aku g jmpe Dr. Bany. die xsiap g r.. em.. td terserempak ngan rizal (dak jr. kolej). die ckp aku nmpk kurus! aku suke!!!!!!!!!!!! sbb last kami jmpe dinner 3 bln lps. die la org byk plg kecoh skali ckp aku tembun! n ms tu aku mmg sgt tembun. hehe..

amik bus sml smbg perjlnan ke old flat. ade org pgl fish flat. xtau r mn 1 tp yg pasti mmg flat. g print 1 copy tesis nk bg Dr. Shaharin tgk. 2nd reading. tgk2 kat bilik die tp xde org. jmpe ra die, sarah. katenye Dr. g penang.. next week br blk. die g tgk bdk2 li. aish.. aku rs aku da senyum bgn tdo td, tp xbape nk bernasib baik jgk aku ari ni. Dr. suh g jmpe Dr. Sutarji lak. elok smpi kat blk die, ra die ckp xde. Dr. g umrah. 10 jun br blk. amma.... appaa.... tgl note jer utk die. plgkan buku die jgk. tq Dr.! Dr. byk tlg sy dlm usha nk siapkan tesis sy. smg jmpe lg..

dgn senyuman yg amat bermakna, aku g sml kedai td. printing for jilid! yes! aku berjaya jgk smpi level jilid ni. haha.. 10 hingit je 1 set hardcover.. kne anto 4 set+print lg. cukup r ngan bajet aku. amik sok lunch hour. so patu anta trus.

sbnenye aku bknnye nk cite psl sume mende kat atas tu. sume tu selingan je utk entry aku kali ni. hehe..

sebenarnye...

ms kat pes td, aku ternmpk lg alat penimbang kat bwh kerusi. hehe.. spt bese la. aku pon tarik ler kuar mende alah tu.. cpt je aku naik. sarah ade tgk skali. korg tau angka ape yg kuar?

hehe..

aku gembira tau.

sgt2 gembira!

hehe..

berat aku trn lg sekilo!

lalala... skg da jd 46! aku berjaya krgkan brt aku 2 kg dlm ms sebln setgh. xsmpi target lg tp nye.. ideal aku 45 tp aku nk krg dr tu. emm... blh berjaya ke ek?

sok mak aku dtg amik aku bwk blk umah. duk umah ni maklum la yek. sume mende pon ade. plak tu aku ni pantang kalu busan xde pe nk buat. em.. akan terhasil lah 1 menu yg akan mengenyangkan perot2 kat umah aku dan jiran2 sekeliling.. hehe..

tmbh plak papa mmg ske mkn ble aku mem"bake". die la tkg kritik aku yg plg utama. mak aku lak "resepi" segera aku. sume resepi dlm otak die. aku tkg adun je. tp kan yg pelik nye. papa xmkn kalu aku msk lauk nasik. die ckp xsdp. tawar la. krg masin la. tah ape lg la. kalu mak aku xde, die sanggup jd chef drp aku yg jd chef. em.. aku suke jer..

n now aku nk kne start packing dh. sok nk mengankot. aish.. kne bsh bj dulu r beb..

em..

k la.

job! job! job! <-terpengaruh ngan high school musical! hehe..



No comments: