Tuesday, May 26, 2009

semalam.

semlm. sedang aku ralit membuat pembetolan tesis aku ni, tbe2 ade offline msg ym masuk. em.. dia. seseorg yg prnh aku knl dulu. da lame x dgr citer die. pantas aku membalas sapaan dia. rancak kami berbls msg. online jer pon..

telus. topik semlm adlh telus. kami terungkit kisah lame. kisah yg menemukan & memisahkan kami. alaa.. tu era jahiliah.. itulah kesimpulan yg dpt dibuat. haha. ble pk2 blk, sgt kejam aku ketika aku. pegi tanpa sebarang alasan. aku ade alasan. tp hanya aku seorg sj yg tau alasan tu. hanye krn aku kecewa dgn lelaki, aku nekad utk x mahu kecewa lg. biar la org laen plak yg kecewa. bkn aku. aku x mahu lemas lg. lemas dlm air mata. tanpa sebarang ucapan aku pegi tinggalkan dia. dan xpernah berpaling pd dia.

semlm kami telus. dia bertanyakan kenape? hanye slps 4 thn berlalu br aku ceritakan kenapa aku pergi. mende da lps. xde ape yg blh buat kite kembali sml ke ms lalu, hanye utk membetolkan silap yg amat kecil itu. dan aku juga bertanya kenapa? bagaimanakah dia slps itu? apakah yg tlh berlaku? dan aku tau sst jgk. kwn2nye memandang aku sgt teruk. hanya krn sahabatnya dipermainkankan, mereka menunding aku lah penyebabnye. aku redha. sbb mereka xtau ape yg tlh berlaku.

kami saling bermaafan. aku mohon maaf sbb tinggalkan dia. dan dia mohon maaf sbb buat aku tglkan dia. kalau la ade peluang kedua...

em.. peluang da tertutup. aku kini hampir dimiliki. aku. jasad aku. ati aku?

perbualan kami semlm byk buat aku berfikir. tbe2 aku termuhasabah diri. betapa aku selama ini sgt pentingkan diri sndri. xprnh nk pk perasaan org laen. xreti nk jaga ati org. naper ek? sbb aku malas nk pk. org xde pon nk jg ati aku. naper lak baik sgt nk jga ati org. n now salah tanggapan aku tu. salah sm skali. aku akan ubah. aku mau ubah. berubah.

semlm. aku byk gelak. terima kasih dia. awk buat sy byk gelak semlm. sy xtau lak awk ni lucu orgnye. awk buat sy gembira semlm. tq. sy seronok berbual dgn awk semlm. mgkn sbb our title. dulu awk approach sy dgn niat laen. skg ble niat kwn, sumenye laen. sy suke semlm. kite kawan k.

em.. semlm tdo lewat. bgn pon lewat la jgk. n sebenarnye aku br bgn. haha..

k. perot lapo. layan perot dulu lah.

daa..


No comments: